ÚVOD
Články a zprávy
Zprávy
Aktuality
Billboardy k silnicím nepatří

Billboardy k silnicím nepatří

Do konce srpna letošního roku by měly zmizet billboardy od českých dálnic a silnic. Plochy, které v převážné většině obsahují reklamní sdělení, se skutečně jako reklama chovají. Poutají pozornost. Doporučují zboží nebo služby, nabízejí slevy, výhody. Nutí k zamyšlení, jestli by nebylo dobré… Nebylo. Pozornost a soustředění potřebují řidiči vozidel k tomu, aby dokázali včas a správně reagovat na běžný provoz a zejména na nečekané situace.

Ministerstvo dopravy se touto problematikou vážně zabývá a chystá akci, ke které si vypůjčilo název známého a populárního filmu – Kulový blesk.

„Ředitelství silnic a dálnic je připraveno reklamní poutače masivně zbourat,“ říká v rozhovoru pro Právo ministr dopravy Dan Ťok.

Celý rozhovor na:

https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Tok-o-billboardech-u-silnic-Chystam-akci-kulovy-b?returl=/Media/Media-a-tiskove-zpravy

Kategorie zpráv a informací

NEJČTENĚJŠÍ ZPRÁVY

Není čas ztrácet čas

Evropská komise ve své zprávě ze dne 4. 3. 2024 uvádí, že podle odhadů bude nutné do konce roku…

Odborné školení ve Varšavě

Evropský orgán pro pracovní záležitosti (ELA) uspořádal spolu s CORTE dvoudenní odborný seminář pro…

Překračování hranic má svá pravidla, i když vlastně…

Není to tak dávno, co bylo z důvodu potřeby prosazování změn, které přinesl Balíček mobility I,…

Setkání s ministrem dopravy

Do programu letošního výročního setkání mobilních expertních jednotek CSPSD byla zařazena také část…