ÚVOD
Organizace
Čím se zabýváme
Volná pracovní místa

Volná pracovní místa

 
Referent oddělení hospodářské správy

 

Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Referenta oddělení hospodářské správy, který/á zastřeší především následující činnosti:

 

  • Vede operativně technickou evidenci hmotného a nehmotného investičního majetku (HIM, NHIM), drobného hmotného a nehmotného majetku (DHIM a DNHIM), měsíčně provádí, zodpovídá a kontroluje daňové odpisy DHIM a DNHIM, spolupodílí se na inventarizaci majetku, připravuje návrhy na likvidaci majetku, zejména pak opotřebovaného, nepotřebného a neopravitelného;
  • provádí administraci Centrálního registru budov, provádí periodickou aktualizaci dat;
  • připravuje materiály pro Regionální dislokační komise;
  • zajišťuje znalecké posudky o neopravitelnosti HIM a předkládá je k posouzení likvidační komisi;
  • vypracovává návrhy na odstranění závad a navrhuje nová řešení k využití nebytových prostor;
  • provádí věcnou kontrolu majetku po celé ČR a služeb v rozsahu odpovídajícím majetkové správě, spolupracuje při inventarizaci prováděné v technické správě budov, připravuje podklady k rozhodování o možnosti zhodnocení majetku;
  • zodpovídá za sklad materiálu pro všechna pracoviště organizace;
  • připravuje materiály k pojistným událostem v organizaci a je zodpovědný za jejich řešení;
  • provádí pravidelnou předepsanou evidenci k autoprovozu.

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (min. vyšší odborné vzdělání);
  • znalost operativní evidence majetku (možnost zaučení);
  • znalost práce na PC;
  • dobrý písemný i ústní projev;
  • řidičský průkaz – sk. „B“;
  • pečlivost, odpovědnost a samostatnost;
  • plné pracovní nasazení.

Nabízíme:

  • Platové zařazení podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,10. platová třída;
  • pružné rozvržení pracovní doby;
  • pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté lze změnit na dobu neurčitou;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • možnost Multisportkarty;
  • stravenkový paušál;
  • zajímavou práci.

 

Nástup možný od 1.8.2022. V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem nejpozději do 30.6.2022.

 

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

 

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

 

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány. 

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu

nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15  PRAHA 1

tel.:     +420 225 131 707

mobil:  +420 602 133 296

mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz

web: www.cspsd.cz  

 
 
 
 
Referent distribuce TRZ - Pardubice

 

Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Referent distribuce TRZ - Pardubice, který/á zastřeší především následující činnosti:

 

  • provádění přepravy jednotlivých zásilek tabulek registračních značek v souladu s přepravními podmínkami na jednotlivé úřady, předání odpovědným osobám
  • manipulace s materiálem ve skladu (příjem, ukládání a výdej),
  • řízení elektrického paletového vozíku a elektrického vysokozdvižného vozíku,
  • péče o svěřené vozidlo,
  • práce v distribučním centru řízeném informačním systémem,
  • provádění administrativních činností souvisejících se skladovou a distribuční činností

 

Požadujeme:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • řidičské oprávnění v rozsahu skupiny B včetně řidičské praxe s jízdou dodávkou,
  • znalost práce na PC (administrativa),
  • odpovídající písemný i ústní projev,
  • schopnost jednání s lidmi, komunikativnost,
  • flexibilita, pečlivost, odpovědnost a samostatnost,
  • bezúhonnost, čistý rejstřík trestů, čistá karta řidiče,
  • zkušenosti s prací ve skladu vybaveném čtečkami čárového kódu výhodou
  • nástup od 1.7. 2022 nebo dle dohody

 

Nabízíme:

  • finanční ohodnocení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
  • práci na plný úvazek,
  • pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté lze změnit na dobu neurčitou;
  • pružnou pracovní dobu,
  • 5 týdnů dovolené,
  • zajímavé benefity,
  • možnost dalšího odborného vzdělávání

 

Dále hledáme pracovníka na výpomoc při rozvozu TRZ, manipulaci se sériovými TRZ a TRZP a při příjmu poštovních beden. Jedná se o práci na dohodu o pracovní činnosti s rozsahem max. 20 h/týden. Nástup dle dohody.

 

Místo výkonu práce:

Pardubice, rozvozy po celé ČR

 

V případě Vašeho zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na níže uvedený kontakt.

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

 

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

 

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány. 

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu

nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15  PRAHA 1

tel.:     +420 225 131 707

mobil:  +420 602 133 296

mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz

web: www.cspsd.cz   

 
 
 

Referent silniční kontroly pro pracoviště v Brně

 
Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Referent silniční kontroly pro pracoviště v Brně, který/á zastřeší především následující činnosti:
 
Expertní činnost při provádění silničních kontrol nákladních a užitkových vozidel, vozidel hromadné přepravy osob a podpora výkonu státního odborného dozoru v silniční dopravě, práce v terénu - v mobilních úřadovnách;
Realizace nízkorychlostního kontrolního vážení silničních vozidel, kontrola dodržování podmínek přepravy nebezpečných věcí a rychlezkazitelného zboží, kontrola dodržování platné sociální legislativy v silniční dopravě, silniční kontroly technického stavu vozidel, kontroly správného upevnění a zajištění nákladu, atd.
 
 
Požadujeme:
 
  • minimálně vyšší odborné vzdělání, VŠ výhodou, vzdělání technického směru výhodou;
  • řidičské oprávnění minimálně v rozsahu skupiny B;
  • znalost problematiky silniční dopravy (nařízení ES 561/2006; AETR, ADR, zák. č. 111/94 Sb., zák. č. 13/1997 Sb., atd.) – výhodou pro práci v mobilních jednotkách;
  • znalost práce na PC;
  • dobrý písemný i ústní projev;
  • schopnost jednání s lidmi;
  • flexibilita, pečlivost, odpovědnost a samostatnost;
  • znalost anglického nebo německého jazyka výhodou;
  • nástup dle dohody.
 
 
Nabízíme:
 
  • platové zařazení podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb.;
  • nerovnoměrné rozvržení pracovní doby;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • motivační platové osobní ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené v kalendářním roce;
  • pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté lze změnit na dobu neurčitou;
  • zajímavou, nestereotypní práci;
  • nástup dle dohody.
 
 
V případě zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem.
 
 
Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

 

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

 

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány. 

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
tel.: +420 225 131 707
mobil: +420 602 133 296

 

 

Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení v Pardubicích

 

Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení v Pardubicích, který/á zastřeší především následující činnosti:

 

  • výuka teoretické i praktické části vzdělávání zkušebních komisařů žadatelů o řidičská oprávnění podle zákona č. 247/2000 Sb.,
  • případně možnost jen provádění výcviku v řízení zhruba 4 x 4 hod. týdně.

Požadujeme:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání,
  • pedagogické schopnosti,
  • technické i legislativní znalosti problematiky provozu na pozemních komunikacích,
  • znalost kancelářské práce a práce na PC,
  • dobrý písemný i ústní projev,
  • schopnost jednání s lidmi,
  • pečlivost, odpovědnost a samostatnost,
  • plné pracovní nasazení.

Výhodou je:

  • profesní osvědčení učitele autoškoly,
  • rozsah řidičského oprávnění a praxe,
  • lektorská činnost.

Nabízíme:

  • zajímavou práci,
  • začátek činnosti dohodou.

 

Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete být zařazeni do výběrového řízení, zašlete nám svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na uvedený kontakt.

Do předmětu e-mailu uveďte pracovní pozici.

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

 

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

 

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány. 

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
tel.: +420 225 131 707
mobil: +420 602 133 296

 

PRO PARTNERY A ZAMĚSTNANCE

Ocenění Spolehlivá firma

NEJČTENĚJŠÍ ZPRÁVY

Podvody stále v oblibě

Od února do května tohoto roku jsme při silničních kontrolách odhalili tolik nelegálně upravených…

Karty tachografu pro účely školení

Ministerstvo dopravy, Státní tiskárna cenin a Centrum služeb pro silniční dopravu mají nově…

Dokončení oprav budovy na dětském dopravním hřišti v Kroměříži

Za finančního přispění z dotačního programu Zlínského kraje na Výstavbu a obnovu dětských…

Uzavření STK Trutnov dne 10.3.2022

Centrum služeb pro silniční dopravu nerealizuje v STK, na adrese Mladobucká 483, Trutnov, pouze…