ÚVOD
Organizace
Čím se zabýváme
Volná pracovní místa

Volná pracovní místa

Volné pracovní pozice:

I. Pracovní poměr

  1. Referent silniční kontroly pro pracoviště - Hradec Králové, Ústí nad Labem, Jihlava a Plzeň
  2. Právník/odborný poradce

II. Práce na dohodu o pracovní činnosti/ na živnostenský list 

  1. Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení - Pardubice

 


Referent silniční kontroly pro pracoviště:

Hradec Králové

Ústí nad Labem

Jihlava

Plzeň

 

Hledáme vhodné kandidáty/ky na pracovní pozici Referent silniční kontroly.

Centrum služeb pro silniční dopravu, státní příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo dopravy ČR, krom jiných činností provozuje expertní tým specialistů na problematiku praktické realizace silničních kontrol, jimiž jsou prováděny kontrolní úkony v silniční dopravě, zajišťující výkon státního odborného dozoru v silniční dopravě ve smyslu ustanovení zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě. Jejich specializací, kromě výše zmíněného zákona, je dále i expertní působení v oblasti nízkorychlostního kontrolního vážení vozidel v silničním provozu, kontrola dodržování podmínek pro přepravu živých zvířat, expertní podpora orgánů PČR při provádění technických silničních kontrol vozidel v reálném čase a místě, kontrola správného zajištění a upevnění přepravovaného nákladu a řada dalších souvisejících věcí.

Pracovní pozice je více než vhodná pro čerstvé absolventy VŠ. Nové kolegy zaškolíme. Výhodou je ta skutečnost, že zájemci svojí prací získají praktické zkušenosti a dovednosti, které nelze získat v rámci běžného studia na žádném jiném pracovišti a které lze případně uplatnit i v rámci svého karierního postupu na řadě dalších pracovních pozic v oblasti zabývající se silniční dopravou.

 

Obsah pracovní náplně:

  • expertní a kontrolní činnost při provádění silničních kontrol nákladních a užitkových vozidel v silničním provozu, vozidel hromadné přepravy osob a podpora výkonu státního odborného dozoru v silniční dopravě;
  • práce v terénu - v plně vybavených mobilních úřadovnách, t.č. na podvozku vozidel M-B Sprinter;
  • praktická realizace nízkorychlostního kontrolního vážení silničních vozidel v provozu, kontrola dodržování podmínek přepravy nebezpečných věcí ve smyslu Dohody ADR; dodržování podmínek pro přepravu rychle zkazitelného zboží a živých zvířat, kontrola dodržování platné sociální legislativy v silniční dopravě, silniční kontroly technického stavu vozidel, kontroly správného upevnění a zajištění nákladu, atd.;
  • práce ve dvoučlenných týmech.

 

Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání, vysokoškolské vzdělání a vzdělání technického směru výhodou;
  • řidičské oprávnění minimálně v rozsahu skupiny B;
  • znalost problematiky silniční dopravy (nařízení ES 561/2006; AETR, ADR, zák. č. 111/94 Sb., zák. č. 13/1997 Sb., atd.) – výhodou pro práci v mobilních jednotkách;
  • znalost práce na PC;
  • dobrý písemný i ústní projev;
  • schopnost jednání s lidmi;
  • flexibilita, pečlivost, odpovědnost a samostatnost;
  • znalost anglického nebo německého jazyka výhodou.

 

Nabízíme:

  • platové zařazení podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb.(10. PT);
  • nerovnoměrné rozvržení pracovní doby v jednosměnném provozu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • motivační platové osobní ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené v kalendářním roce;
  • další výhody v rámci sociálního programu
  • pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, po osvědčení pracovníka lze změnit na dobu neurčitou;
  • zajímavou, nestereotypní práci;
  • aktivní zapojení do mezinárodní spolupráce s kontrolními složkami sousedních států;
  • nástup dle dohody.

 

V případě zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem.

 

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
tel.: +420 225 131 707
mobil: +420 602 133 296

   


 

Právník/odborný poradce

Centrum služeb pro silniční dopravu (běžně užívaná zkratka CSPSD) je středně velká státní příspěvková organizace, která je zřízená Ministerstvem dopravy. Máme sídlo a kanceláře přímo v centru Prahy v blízkosti metra Florenc a náměstí Republiky, ale působíme po celé České republice.

I když jsme státní příspěvkovou organizací, tak se můžeme popsat jako dynamická, moderní a flexibilní organizace. Naše práce je zajímavá, rozmanitá a dotýká se mnoha činností zajišťovaných státem v oblasti dopravy, se kterými jste se možná osobně setkali. Provádíme například kontroly kamionů, realizujeme školení pro obce s rozšířenou působností i pro soukromou sféru, zajišťujeme distribuci řidičských průkazů a registračních značek, provozujeme dvě stanice technické kontroly a děláme další zajímavé činnosti s dopravou související.

Protože však všechna naše práce musí být řádně zasmluvněna a vykonávána nejen podle platné legislativy a interních předpisů, ale také efektivně, hledáme do týmu kolegu či kolegyni na pracovní pozici právník/odborný poradce, který bude zajišťovat kompletní přípravu smluv a hlídat pohledávky a pomáhat při přípravě vnitřních předpisů nebo veřejných zakázek a poskytovat alespoň základní právní výklad nebo kontrolu právních dokumentů.

V čem by měla být naše nová kolegyně nebo kolega dobrý?

Měl by mít zkušenosti s přípravou podkladů k uzavírání smluvních vztahů, znát rámcově způsob zadávání veřejných zakázek a zveřejňování informací v registru smluv a mít všeobecnou znalost legislativy, ekonomické myšlení a zároveň být pozitivně motivovaný, pečlivý a nebát se zodpovědnosti za kompletní vedení smluvních vztahů, přípravu interních předpisů a umět přemýšlet o chodu organizace v širších souvislostech.

Pokud si myslíte, že byste Vaše dosavadní zkušenosti mohl zúročit u nás, ozvěte se nám.

Co bude Vaší hlavní náplní práce?

  • Příprava smluv;
  • Kontrola smluv;
  • Vedení evidence smluv ve fyzické a elektronické podobě;
  • Zveřejňování smluv v registru smluv;
  • Evidence pohledávek a jejich písemné vymáhání;
  • Příprava interních směrnic;
  • Kontrola podkladů pro veřejné zakázky.

Co by jste měl splňovat?

  • Vysokoškolské vzdělání;
  • Všeobecná znalost zákonů – občanský zákoník, zákon o  registru smluv, zákon o zadávání veřejných zakázek, zákoník práce;
  • Pokročilá znalost práce s MS Office;
  • Spolehlivost, důslednost, svědomitost, pracovitost, loajalita, flexibilita, samostatnost a schopnost dívat se na zaběhlé postupy novýma očima;
  • Čistý trestní rejstřík;
  • Řidičský průkaz skup. B.

Co Ti za to všechno nabídneme my?

  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou;
  • Pružné rozvržení pracovní doby;
  • Platové zařazení do 12. platové třídy, platový tarif Vám bude stanoven na základě Vaší dosažené praxe a vzdělání až do výše 40 120 Kč, plus příslušné osobní ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna;
  • Stravenkový paušál;
  • Zajištění Multisport karty;
  • Příspěvky na penzijní připojištění nebo cafeterie ve formě poukázek;
  • Práce v centru Prahy v přátelském kolektivu;
  • Možnost dalšího odborného vzdělávání a osobního rozvoje;
  • Po zapracování možnost práce „z domova“;
  • Nástup možný ihned nebo dohodou.

Jestli jste se našel/a v řádcích výše nebo Vás zaujala nabídka, neváhejte se nám ozvat, abychom se o sobě navzájem dozvěděli více.

Kontakt:

Centrum služeb pro silniční dopravu

nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1

Kamila Kohoutová, personalistka

e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz

mobil: +420 602 133 296

 

A na závěr jak ukládá legislativa poučení:

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které organizace zpracovala,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

 


 

Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení v Pardubicích

 

Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení v Pardubicích, který/á zastřeší především následující činnosti:

 

  • výuka teoretické i praktické části vzdělávání zkušebních komisařů žadatelů o řidičská oprávnění podle zákona č. 247/2000 Sb.,
  • případně možnost jen provádění výcviku v řízení zhruba 4 x 4 hod. týdně.

Požadujeme:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání,
  • pedagogické schopnosti,
  • technické i legislativní znalosti problematiky provozu na pozemních komunikacích,
  • znalost kancelářské práce a práce na PC,
  • dobrý písemný i ústní projev,
  • schopnost jednání s lidmi,
  • pečlivost, odpovědnost a samostatnost,
  • plné pracovní nasazení.

Výhodou je:

  • profesní osvědčení učitele autoškoly,
  • rozsah řidičského oprávnění a praxe,
  • lektorská činnost.

Nabízíme:

  • zajímavou práci,
  • začátek činnosti dohodou.

 

Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete být zařazeni do výběrového řízení, zašlete nám svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na uvedený kontakt.

Do předmětu e-mailu uveďte pracovní pozici.

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

 

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

 

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány. 

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
tel.: +420 225 131 707
mobil: +420 602 133 296

 

PRO PARTNERY A ZAMĚSTNANCE

Ocenění Spolehlivá firma

NEJČTENĚJŠÍ ZPRÁVY

Uvolnění podmínek pro montáž nových tachografů

Situace na trhu ohledně smart tachografů druhé verze je stále napjatá. Jejich nedostatek je nyní…

Karty G2/V2 pro školicí střediska a autoškoly jsou nyní dostupné

Krátce po tom, co byl zaveden nový formát karet do tachografu druhé generace, druhé verze (G2/V2),…

Mezinárodní kontrola v Hradci Králové

Pod hlavičkou Euro Contrôle Route pořádalo CSPSD, v rámci zavedené spolupráce…

Evropská komise zavádí nové tachografy

Pro nově registrovaná vozidla, určená pro silniční dopravu osob nebo nákladu, je od 21. 8. 2023…