ÚVOD
Organizace
Čím se zabýváme
Volná pracovní místa

Volná pracovní místa

Referent silniční kontroly pro pracoviště v Praze

Charakteristika pracovní pozice:

- Expertní činnost při provádění silničních kontrol nákladních a užitkových vozidel, vozidel hromadné přepravy osob a podpora výkonu státního odborného dozoru v silniční dopravě, práce v terénu - v mobilních úřadovnách;

- Realizace nízkorychlostního kontrolního vážení silničních vozidel, kontrola dodržování podmínek přepravy nebezpečných věcí a rychlezkazitelného zboží, kontrola dodržování platné sociální legislativy v silniční dopravě, silniční kontroly technického stavu vozidel, kontroly správného upevnění a zajištění nákladu, atd.


Požadujeme:

- minimálně vyšší odborné vzdělání, VŠ výhodou;

- řidičské oprávnění minimálně v rozsahu skupiny B;

- znalost problematiky silniční dopravy (nařízení ES 561/2006; AETR, ADR, zák. č. 111/94 Sb., zák. č. 13/1997 Sb., atd.) – výhodou pro práci v mobilních jednotkách;

- znalost práce na PC;

- dobrý písemný i ústní projev;

- schopnost jednání s lidmi;

- flexibilita, pečlivost, odpovědnost a samostatnost;

- nástup dohodou;

- znalost anglického nebo německého jazyka výhodou.


Nabízíme:

- finanční ohodnocení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb.;

- nerovnoměrné rozvržení pracovní doby;

- pracovní poměr na dobu určitou;

- možnost dalšího odborného vzdělávání;

- 5 týdnů dovolené;

- 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days);

- příspěvek na stravování;

- příspěvek na penzijní připojištění;

- Multisport karta;

- zajímavou, nestereotypní práci.

V případě zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem nejpozději do 1. 3. 2019.

 

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Kontakt:
Mgr. Dominika PÍSECKÁ

dominika.pisecka@cspsd.cz

602 506 577


Referent/ka veřejných zakázek

Koho hledáme:

Kolegu, který bude nedílnou součástí týmu a bude se denně podílet na fungování organizace. Ideálními předpoklady jsou pečlivost, vstřícnost, kolegialita a kladný vztah k administrativním činnostem.

Požadujeme:

  • ukončeného vysokoškolské vzdělání (právnického či ekonomického směru výhodou);
  • alespoň základní znalosti zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv);
  • praxe v oblasti administrace veřejných zakázek výhodou;
  • organizačních a komunikační schopnosti a zkušenosti s administrativou;
  • zodpovědnost, samostatnost, důslednost a praktické uvažování;
  • aktivní přístup k plnění úkolů;
  • dobré znalosti práce s výpočetní technikou (MS Office, prostředí Windows);
  • trestní bezúhonnost.

Nabízíme

  • jistotu a stabilní zaměstnání;
  • zázemí zavedené státní organizace;
  • prestižní práci s velkou možnosti seberealizace a potenciálem uplatnit vlastní originální ideje;
  • platové zařazení podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (11. platová třída);
  • možnost finančního osobního ohodnocení;
  • týden dovolené navíc;
  • 5 dní indispozičního volna;
  • stravenky a další benefity;
  • služební telefon, notebook;
  • možnost multisport karty;
  • místo výkonu práce v centru Prahy 1 v budově Ministerstva dopravy;
  • Pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté lze prodloužit na dobu neurčitou.

Náplň práce

  • kompletní příprava, administrace, realizace a evidence veřejných zakázek (příprava, tvorba a posuzování zadávacích podmínek, zahájení řízení, vyhotovování protokolů, rozhodnutí a dalších dokumentů spojených s průběhem veřejné zakázky, korespondence, atd.) v souladu s vnitřními směrnicemi a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek;
  • administrace veřejných zakázek na profilu zadavatele Národní elektronický nástroj (NEN);
  • poskytování metodické a odborné podpory v oblasti veřejných zakázek;
  • správa vnitřních předpisů v oblasti veřejných zakázek a souvisejících;
  • zveřejňování smluv a objednávek v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv);
  • vedení centrální evidence smluv.

V případě zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem nejpozději do 22. 2. 2019.

 

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Kontakt:
Mgr. Dominika PÍSECKÁ

dominika.pisecka@cspsd.cz

602 506 577

PRO PARTNERY A ZAMĚSTNANCE

PORTÁL PRO KRAJSKÉ KOORDINÁTORY
Ocenění Spolehlivá firma

NEJČTENĚJŠÍ ZPRÁVY

Rychlost děleno dvěma

Souvisí to s bezpečnou vzdáleností mezi vozidly. Téma, které se v současné době probírá zejména…

Těžká a rozměrná vozidla v silničním provozu

V současné době je často diskutována jízda vozidel o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3…

Není to stejné

Přechod pro chodce a místo pro přecházení. Vodorovná dopravní značka, která znázorňuje místo pro…

Každých pět minut nehoda

Tenhle časový údaj je průměrem, který vychází z celkového počtu dopravních nehod roku 2018. I…