ÚVOD
Organizace
Čím se zabýváme
Volná pracovní místa

Volná pracovní místa

Volné pracovní pozice:

I. Pracovní poměr

  1. Referent oddělení hospodářské správy - Praha
  2. Referent silniční kontroly pro pracoviště - Brno
  3. Odborný poradce ředitele/vedení - Praha
  4. Referent/ka veřejných zakázek - Praha

III. Práce na dohodu o pracovní činnosti/ na živnostenský list 

  1. Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení - Pardubice

Referent oddělení hospodářské správy

Praha
 
Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Referenta oddělení hospodářské správy:
 
Jsme středně velká státní příspěvková organizace, která je zřízená Ministerstvem dopravy. Máme sídlo a potažmo kanceláře přímo v centru Prahy u řeky Vltavy. Přestože jsme státní organizací, tak se můžeme popsat jako dynamická a flexibilní organizace, které se velmi dobře daří plnit veškeré své úkoly ve státní sféře – např. děláme kontroly v dopravě, školení a provozujeme stanice technických kontrol. K plnění svých úkolů disponuje organizace širokým spektrem majetku (budovy, auta, nábytek, elektronika a další), o který se musí starat, což je jedním z hlavních úkolů hospodářské správy. Dále pak z Prahy poskytujeme podporu a pracovní vybavení zaměstnancům po celé České republice.
    
Co bude tvou hlavní náplní práce?
 
  • Administrativa ve věcech oddělení hospodářské správy jako je příprava objednávek, vedení evidence majetku a péče o tento majetek, příprava podkladů pro účetnictví, objednávání materiálu (např. kancelářských potřeb) nakládání s dokumenty a jejich archivace;
  • Vyřizování záležitostí na úřadech např. přihlášení vozidla;
  • Telefonování s dodavateli materiálu;
  • Spolupráce s dalšími odděleními.
 
Co bys měl splňovat?
  • Systematičnost, spolehlivost, samostatnost, angažovanost a iniciativu;
  • Znalost Microsoft Office;
  • Řidičský průkaz sk. B.
 
 Co Ti za to všechno nabídneme my?
 
  • Mimo pestré práce v příjemném kolektivu nabízíme i řadu benefitů;
  • Platové zařazení podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (10. platová třída), tj. až 34 370 Kč + příslušné osobní ohodnocení;
  • Pružné rozvržení pracovní doby;
  • Pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté prodloužení na dobu neurčitou;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna;
  • Příspěvek na stravování, tzv. stravenkový paušál;
  • Zajištění Multisportkarty;
  • Příspěvky na penzijní připojištění nebo cafeterie ve formě poukázek;
  • Možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • Po zapracování možnost práce „z domova“.
  • Nástup možný ihned.
  • Vhodné také pro absolventa.
 
Jestli jsi se našel v řádcích výše nebo Tě zaujala nabídka nebo jen práce pro státní organizaci, neváhej a určitě se nám ozvi, abychom se o sobě navzájem dozvěděli více.
 

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
tel.: +420 225 131 707
mobil: +420 602 133 296

 


Referent silniční kontroly pro pracoviště:

Brno

Hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pracovní pozici Referent silniční kontroly pro pracoviště v Praze a v Ústí nad Labem.

 

Centrum služeb pro silniční dopravu, státní příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo dopravy ČR, krom jiných činností provozuje expertní tým specialistů na problematiku praktické realizace silničních kontrol, jimiž jsou prováděny kontrolní úkony v silniční dopravě, zajišťující výkon státního odborného dozoru v silniční dopravě ve smyslu ustanovení zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě. Jejich specializací, kromě výše zmíněného zákona, je dále i expertní působení v oblasti nízkorychlostního kontrolního vážení vozidel v silničním provozu, kontrola dodržování podmínek pro přepravu živých zvířat, expertní podpora orgánů PČR při provádění technických silničních kontrol vozidel v reálném čase a místě, kontrola správného zajištění a upevnění přepravovaného nákladu a řada dalších souvisejících věcí.

Pracovní pozice je více než vhodná pro čerstvé absolventy VŠ. Nové kolegy zaškolíme. Výhodou je ta skutečnost, že zájemci svojí prací získají praktické zkušenosti a dovednosti, které nelze získat v rámci běžného studia na žádném jiném pracovišti a které lze případně uplatnit i v rámci svého karierního postupu na řadě dalších pracovních pozic v oblasti zabývající se silniční dopravou.

 

Obsah pracovní náplně:

  • expertní a kontrolní činnost při provádění silničních kontrol nákladních a užitkových vozidel v silničním provozu, vozidel hromadné přepravy osob a podpora výkonu státního odborného dozoru v silniční dopravě;
  • práce v terénu - v plně vybavených mobilních úřadovnách, t.č. na podvozku vozidel M-B Sprinter;
  • praktická realizace nízkorychlostního kontrolního vážení silničních vozidel v provozu, kontrola dodržování podmínek přepravy nebezpečných věcí ve smyslu Dohody ADR; dodržování podmínek pro přepravu rychle zkazitelného zboží a živých zvířat, kontrola dodržování platné sociální legislativy v silniční dopravě, silniční kontroly technického stavu vozidel, kontroly správného upevnění a zajištění nákladu, atd.;
  • práce ve dvoučlenných týmech.

 

Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání, vysokoškolské vzdělání a vzdělání technického směru výhodou;
  • řidičské oprávnění minimálně v rozsahu skupiny B;
  • znalost problematiky silniční dopravy (nařízení ES 561/2006; AETR, ADR, zák. č. 111/94 Sb., zák. č. 13/1997 Sb., atd.) – výhodou pro práci v mobilních jednotkách;
  • znalost práce na PC;
  • dobrý písemný i ústní projev;
  • schopnost jednání s lidmi;
  • flexibilita, pečlivost, odpovědnost a samostatnost;
  • znalost anglického nebo německého jazyka výhodou.

 

Nabízíme:

  • platové zařazení podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb.(10. PT);
  • nerovnoměrné rozvržení pracovní doby v jednosměnném provozu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • motivační platové osobní ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené v kalendářním roce;
  • další výhody v rámci sociálního programu
  • pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, po osvědčení pracovníka lze změnit na dobu neurčitou;
  • zajímavou, nestereotypní práci;
  • aktivní zapojení do mezinárodní spolupráce s kontrolními složkami sousedních států;
  • nástup dle dohody.

 

V případě zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem.

 

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
tel.: +420 225 131 707
mobil: +420 602 133 296

 


 

Odborný poradce ředitele/vedení

Praha

Centrum služeb pro silniční dopravu (běžně užívaná zkratka CSPSD) je středně velká státní příspěvková organizace, která je zřízená Ministerstvem dopravy. Máme sídlo a kanceláře přímo v centru Prahy v blízkosti metra Florenc a náměstí Republiky, ale působíme po celé České republice.

I když jsme státní příspěvkovou organizací, tak se můžeme popsat jako dynamická, moderní a flexibilní organizace. Naše práce je zajímavá, rozmanitá a dotýká se mnoha činností zajišťovaných státem v oblasti dopravy, se kterými jste se možná osobně setkali. Provádíme například kontroly kamionů, realizujeme školení pro obce s rozšířenou působností i pro soukromou sféru, zajišťujeme distribuci řidičských průkazů a registračních značek, provozujeme dvě stanice technické kontroly a děláme další zajímavé činnosti s dopravou související.

Protože však všechna naše práce musí být řádně zasmluvněna a vykonávána nejen podle platné legislativy a interních předpisů, ale také efektivně, hledáme do týmu kolegu či kolegyni na pracovní pozici odborného poradce, který bude pravou ruku a poradcem ředitele organizace.

V čem by měla být naše nová kolegyně nebo kolega dobrý?

Měl by mít zkušenosti s přípravou podkladů k uzavírání smluvních vztahů, znát rámcově způsob zadávání veřejných zakázek a zveřejňování informací v registru smluv a mít všeobecnou znalost legislativy, ekonomické myšlení a zároveň být pozitivně motivovaný, pečlivý a nebát se zodpovědnosti za kompletní vedení smluvních vztahů, přípravu interních předpisů a umět přemýšlet o chodu organizace v širších souvislostech.

Pokud si myslíte, že byste Vaše dosavadní zkušenosti mohl zúročit u nás, ozvěte se nám.

Co bude Vaší hlavní náplní práce?

  • Příprava smluv;
  • Kontrola smluv;
  • Kontrola plnění smluv;
  • Vedení evidence smluv ve fyzické a elektronické podobě;
  • Zveřejňování smluv v registru smluv;
  • Evidence pohledávek a jejich písemné vymáhání;
  • Příprava interních směrnic;
  • Komunikace s Ministerstvem dopravy ve věcech protikorupčního programu;
  • Kontrola podkladů pro veřejné zakázky.

Co by jste měl/a splňovat?

  • Vysokoškolské vzdělání;
  • Všeobecná znalost zákonů – občanský zákoník, zákon o registru smluv, zákon o zadávání veřejných zakázek, zákoník práce;
  • Pokročilá znalost práce s MS Office;
  • Spolehlivost, důslednost, svědomitost, pracovitost, loajalita, flexibilita, samostatnost a schopnost dívat se na zaběhlé postupy novýma očima;
  • Čistý trestní rejstřík;
  • Řidičský průkaz skup. B.

Co Vám za to všechno nabídneme my?

  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou;
  • Pružné rozvržení pracovní doby;
  • Platové zařazení do 12. platové třídy, plat Vám bude stanoven na základě Vaší dosažené praxe a vzdělání až do výše 40 120 Kč, plus příslušné osobní ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna;
  • Stravenkový paušál;
  • Zajištění Multisport karty;
  • Příspěvky na penzijní připojištění nebo cafeterie ve formě poukázek;
  • Práce v centru Prahy v přátelském kolektivu;
  • Možnost dalšího odborného vzdělávání a osobního rozvoje;
  • Po zapracování možnost práce „z domova“;
  • Nástup od 1.7.2023.

Jestli jste se našel/a v řádcích výše nebo Vás zaujala nabídka, neváhejte se nám ozvat, abychom se o sobě navzájem dozvěděli více.

Kontakt:

Centrum služeb pro silniční dopravu

nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1

Kamila Kohoutová, personalistka

e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz

mobil: +420 602 133 296

 

A na závěr jak ukládá legislativa poučení:

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které organizace zpracovala,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

 


Referent/ka veřejných zakázek

Praha

Centrum služeb pro silniční dopravu (běžně užívaná zkratka CSPSD) je středně velká státní příspěvková organizace, která je zřízená Ministerstvem dopravy. Máme sídlo a potažmo kanceláře přímo v centru Prahy u řeky Vltavy. Přestože jsme státní organizací, tak se můžeme popsat jako dynamická a flexibilní organizace, které se velmi dobře daří plnit veškeré své úkoly ve státní sféře – např. děláme kontroly kamionů, realizujeme školení pro obce s rozšířenou působností i pro soukromou sféru, provozujeme dvě stanice technických kontrol a další zajímavé činnosti s dopravou související.

A protože všechna naše práce musí být řádně soutěžena v režimu zákona nebo jako veřejné zakázky malého rozsahu, hledáme do týmu fundovaného a přátelského kolegu či kolegyni na pracovní pozici referent/ka veřejných zakázek.

Baví tě příprava veřejných zakázek a jejich administrace v elektronickém nástroji a máš s tím již nějaké zkušenosti, zároveň jsi pečlivý/á a nebojíš se zodpovědnosti za kompletní procesování veřejných zakázek podle zákona o zadávání veřejných zakázek nebo dle § 6 tohoto zákona, určitě se nám ozvi, právě Tebe hledáme.

Co bude tvou hlavní náplní práce?

  • Plánování veřejných zakázek;
  • Komplexní příprava, koordinace a realizace veřejných zakázek zadávaných dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů;
  • Příprava zadávací dokumentace pro veřejné zakázky malého rozsahu (VZMR) v souladu s interními předpisy;
  • Administrace veřejných zakázek na profilu zadavatele – Národní elektronický nástroj;
  • Řízení hodnotící komise pro jednotlivé veřejné zakázky včetně hodnocení a posouzení nabídek;
  • Zveřejňování informací ve Věstníku věřených zakázek a na profilu zadavatele;
  • Poskytování metodické podpory a konzultací při zadávání veřejných zakázek napříč organizací;
  • Komunikace s advokátní kanceláří ve věcech veřejných zakázek, např.  řešení námitek a vyjádření ve správních řízeních před ÚOHS;
  • Komunikace s centrálními zadavateli, Ministerstvem dopravy, Ministerstvem vnitra, Ministerstvem financí;

Co by jsi měl splňovat?

  • Vysokoškolské vzdělání nebo alespoň středoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání právního směru – výhodou);
  • Znalost zákona o zadávání veřejných zakázek;
  • Pokročilá znalost práce s MS Office;
  • Spolehlivost, důslednost, svědomitost, pracovitost, loajalita, flexibilita, samostatnost;
  • Čistý trestní rejstřík;
  • Řidičský průkaz skup. B – výhodou.

Co Ti za to všechno nabídneme my?

  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou;
  • Pružné rozvržení pracovní doby;
  • Platové zařazení do 12. platové třídy, tj. dle tvé dosažené praxe až do výše 40 120 Kč, plus příslušné osobní ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna;
  • Stravenkový paušál;
  • Zajištění Multisport karty;
  • Příspěvky na penzijní připojištění nebo cafeterie ve formě poukázek;
  • Práce v centru Prahy v přátelském kolektivu;
  • Možnost dalšího odborného vzdělávání a osobního rozvoje;
  • Po zapracování možnost práce „z domova“;
  • Nástup od 1.7.2023.

 

Jestli jsi se našel/a v řádcích výše nebo Tě zaujal/a nabídka, neváhej a určitě se nám ozvi, abychom se o sobě navzájem dozvěděli více.

 

Kontakt:

Centrum služeb pro silniční dopravu

nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1

Kamila Kohoutová, personalistka

e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz

mobil: +420 602 133 296

 

A na závěr jak ukládá legislativa Tě musíme poučit:

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které organizace zpracovala,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

 


Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení v Pardubicích

 

Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení v Pardubicích, který/á zastřeší především následující činnosti:

 

  • výuka teoretické i praktické části vzdělávání zkušebních komisařů žadatelů o řidičská oprávnění podle zákona č. 247/2000 Sb.,
  • případně možnost jen provádění výcviku v řízení zhruba 4 x 4 hod. týdně.

Požadujeme:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání,
  • pedagogické schopnosti,
  • technické i legislativní znalosti problematiky provozu na pozemních komunikacích,
  • znalost kancelářské práce a práce na PC,
  • dobrý písemný i ústní projev,
  • schopnost jednání s lidmi,
  • pečlivost, odpovědnost a samostatnost,
  • plné pracovní nasazení.

Výhodou je:

  • profesní osvědčení učitele autoškoly,
  • rozsah řidičského oprávnění a praxe,
  • lektorská činnost.

Nabízíme:

  • zajímavou práci,
  • začátek činnosti dohodou.

 

Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete být zařazeni do výběrového řízení, zašlete nám svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na uvedený kontakt.

Do předmětu e-mailu uveďte pracovní pozici.

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

 

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

 

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány. 

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
tel.: +420 225 131 707
mobil: +420 602 133 296

 

PRO PARTNERY A ZAMĚSTNANCE

Ocenění Spolehlivá firma

NEJČTENĚJŠÍ ZPRÁVY

Na návštěvě u BALM

V rámci zavedené dlouhodobé spolupráce s německým Federálním úřadem pro mobilitu a logistiku BALM …

ADR 2023, český překlad

Dohoda ADR 2023, byla uveřejněna ve Sbírce mezinárodních smluv dne 11. 4. 2023.„Dohoda o…

Tři v jednom

V jednom dni, na jednom kontrolním stanovišti, jeden kontrolor, tři zjištěné manipulace s…

Státní odborný dozor kontroluje také neporušenost tachografů

Tachograf ve vozidle je dlouhodobě považován za klíčový prvek k zajištění věrohodných záznamů dob…