ÚVOD
Organizace
Čím se zabýváme
Volná pracovní místa

Volná pracovní místa

Volné pracovní pozice:

I. Pracovní poměr

  1. Odborný referent oddělení BESIP - Praha
  2. Referent silniční kontroly pro pracoviště: Brno, Praha, Ústí nad Labem
  3. Hlavní účetní - Praha

II. Práce na dohodu o pracovní činnosti

  1. Výpomoc při distribuci TRZ - Pardubice

III. Práce na dohodu o pracovní činnosti/ na živnostenský list 

  1. Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení - Pardubice

Odborný referent oddělení BESIP

Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Odborný referent oddělení BESIP, který/á zastřeší především následující činnosti:

  • Sumarizuje výsledky pořádaných akcí v rámci ČR a zpracovává pololetní a roční přehledy a statistická hlášení v členění za oblast krajských koordinátorů, za činnost BESIP Teamu, za akce s nasazením otočných simulátorů nebo simulátoru nárazu a za akce, pořádané na dětských dopravních hřištích;
  • V součinnosti s krajskými koordinátory koordinuje a kontroluje činnost BESIP Teamu, otočných a nárazových simulátorů na akcích;
  • Zajišťuje přípravu a vede vlastní dokumentaci porad, pořádaných v oblasti BESIP;
  • Vytváření a koordinace celostátní koncepce rozvoje jednotlivých oblastí zájmového vzdělávání v rámci sjednocování systému dopravní výchovy a spolupráce na realizaci odborných seminářů;
  • Zajišťuje podrobnou evidenci využívaného majetku BESIP;
  • Ve spolupráci s krajskými koordinátory zajišťování a koordinování výuky dopravní výchovy, dopravních soutěží a dopravní soutěže mladých cyklistů na území ČR;
  • Podílení se na přípravě podkladů pro uzavírání smluv a objednávek na zajištění prevence nehodovosti s krajskými úřady a dalšími subjekty a sledování jejich plnění;
  • Podílení se na zpracování vzorů potřebných tiskopisů, tabulek, přehledů a dalších dokumentů BESIP;

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu;
  • znalost práce na PC;
  • dobrý písemný i ústní projev;
  • řidičský průkaz – sk. „B“;
  • pečlivost, odpovědnost a samostatnost;
  • znalost problematiky BESIP výhodou;
  • znalost zákona č. 361/2000 Sb.;
  • plné pracovní nasazení.

Nabízíme:

  • Jistotu a stabilní zaměstnání;
  • zázemí velké a zavedené organizace;
  • platové zařazení podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb.;
  • 5 týdnů dovolené;
  • benefity dle platné kolektivní smlouvy;
  • pružné rozvržení pracovní doby;
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení;
  • místo výkonu práce v centru Prahy 1, v budově Ministerstva dopravy;
  • nástup možný 1. 9. 2022.

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem.

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu

nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1

tel.: +420 225 131 707

mobil: +420 602 133 296

mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz

web: www.cspsd.cz


Referent silniční kontroly pro pracoviště:

Brno,
Praha,
Ústí nad Labem

Hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pracovní pozici Referent silniční kontroly pro pracoviště v Brně, Praze a Ústí nad Labem.

 

Centrum služeb pro silniční dopravu, státní příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo dopravy ČR, krom jiných činností provozuje expertní tým specialistů na problematiku praktické realizace silničních kontrol, jimiž jsou prováděny kontrolní úkony v silniční dopravě, zajišťující výkon státního odborného dozoru v silniční dopravě ve smyslu ustanovení zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě. Jejich specializací, kromě výše zmíněného zákona, je dále i expertní působení v oblasti nízkorychlostního kontrolního vážení vozidel v silničním provozu, kontrola dodržování podmínek pro přepravu živých zvířat, expertní podpora orgánů PČR při provádění technických silničních kontrol vozidel v reálném čase a místě, kontrola správného zajištění a upevnění přepravovaného nákladu a řada dalších souvisejících věcí.

Pracovní pozice je více než vhodná pro čerstvé absolventy VŠ. Nové kolegy zaškolíme. Výhodou je ta skutečnost, že zájemci svojí prací získají praktické zkušenosti a dovednosti, které nelze získat v rámci běžného studia na žádném jiném pracovišti a které lze případně uplatnit i v rámci svého karierního postupu na řadě dalších pracovních pozic v oblasti zabývající se silniční dopravou.

 

 

Obsah pracovní náplně:

Expertní a kontrolní činnost při provádění silničních kontrol nákladních a užitkových vozidel v silničním provozu, vozidel hromadné přepravy osob a podpora výkonu státního odborného dozoru v silniční dopravě.

Práce v terénu - v plně vybavených mobilních úřadovnách, t.č. na podvozku vozidel M-B Sprinter.

Praktická realizace nízkorychlostního kontrolního vážení silničních vozidel v provozu, kontrola dodržování podmínek přepravy nebezpečných věcí ve smyslu Dohody ADR; dodržování podmínek pro přepravu rychle zkazitelného zboží a živých zvířat, kontrola dodržování platné sociální legislativy v silniční dopravě, silniční kontroly technického stavu vozidel, kontroly správného upevnění a zajištění nákladu, atd.

Práce ve dvoučlenných týmech.

Požadujeme:

VŠ vzdělání, vzdělání technického směru výhodou;

řidičské oprávnění minimálně v rozsahu skupiny B;

znalost problematiky silniční dopravy (nařízení ES 561/2006; AETR, ADR, zák. č. 111/94 Sb., zák. č. 13/1997 Sb., atd.) – výhodou pro práci v mobilních jednotkách;

znalost práce na PC;

dobrý písemný i ústní projev;

schopnost jednání s lidmi;

flexibilita, pečlivost, odpovědnost a samostatnost;

znalost anglického nebo německého jazyka výhodou;

nástup dle dohody.

Nabízíme:

platové zařazení podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb.( 10., od podzimu 11.PT);

nerovnoměrné rozvržení pracovní doby v jednosměnném provozu;

možnost dalšího odborného vzdělávání;

motivační platové osobní ohodnocení;

5 týdnů dovolené v kalendářním roce;

další výhody v rámci sociálního programu

pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, po osvědčení pracovníka lze změnit na dobu neurčitou;

zajímavou, nestereotypní práci;

aktivní zapojení do mezinárodní spolupráce s kontrolními složkami sousedních států

nástup dle dohody.

V případě zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem.

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
tel.: +420 225 131 707
mobil: +420 602 133 296

 


Hlavní účetní

Hledáme fundovanou a přátelskou kolegyni/kolegu na pracovní pozici Hlavní účetní.

Baví tě účetnictví a máš s tím již nějaké zkušenosti, zároveň jsi pečlivá/ý a týmový hráč a nebojíš se zodpovědnosti za kompletní vedení účetnictví středně velkého státního podniku, určitě se nám ozvi, právě Tebe hledáme.

Co bude tvou hlavní náplní práce?

  • Kompletní vedení účetnictví státní příspěvkové organizace;
  • Zodpovědnost za správné účtování, kontrola vstupů a výstupů při účetní závěrce;
  • Spolupráce při měsíční, čtvrtletní a roční účetní závěrce;
  • Zodpovědnost za řádné vyplnění kontrolního hlášení DPH a odeslání na finanční správu a za odvody daní a správních poplatků;
  • Účtování přijatých a vydaných faktur;
  • Vedení a účtování pokladny v Kč i v cizí měně;
  • Zodpovědnost za pokladní hotovost a ceniny;
  • Účtování bankovních výpisů;
  • Vystavování platebních příkazů;
  • Příprava podkladů pro inventury a zpracování jejích výsledků;
  • Kontrola a zúčtování cestovních příkazů a provozních záloh;
  • Hlídání a kontrola pohledávek a závazků organizace.

Co by jsi měl splňovat?

  • Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru;
  • Znalost podvojného účetnictví a účetnictví příspěvkových organizací;
  • Pokročilá znalost práce s MS Office;
  • Spolehlivost, důslednost, svědomitost, pracovitost, loajalita, flexibilita, samostatnost, velmi dobré komunikační schopnosti;
  • Čistý trestní rejstřík;
  • Řidičský průkaz skup. B výhodou;

Co Ti za to všechno nabídneme my?

  • Práci na hlavní pracovní poměr od 2.1.2023 na dobu určitou po dobu 1 roku, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou;
  • Pružné rozvržení pracovní doby;
  • Platové zařazení do 11. platové třídy, tj. dle tvé dosažené, započitatelné praxe v rozmezí 25 280 až 37 170 Kč, plus příslušné osobní ohodnocení;
  • Individuální prémie za plnění stanovených cílů;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna;
  • Stravenkový paušál;
  • Zajištění Multisport karty;
  • Příspěvky na penzijní připojištění nebo cafeterie ve formě poukázek;
  • Zajímavou práci v centru Prahy v přátelském kolektivu;
  • Možnost dalšího odborného vzdělávání a osobního rozvoje.

 

Zaujala Tě nabídka, chceš s námi spolupracovat, pošli strukturovaný životopis s krátkým představením tvého Já na e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz.

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
tel.: +420 225 131 707
mobil: +420 602 133 296

 


       Výpomoc při distribuci TRZ – Pardubice – práce na DPČ

Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na výpomoc při rozvozu TRZ. Náplní práce je výpomoc při rozvozu TRZ, manipulace se sériovými TRZ a TRZP a práce při příjmu poštovních beden. Jedná se o práci na dohodu o pracovní činnosti s rozsahem max. 20 h/týden. Nástup je možný ihned.

Místo výkonu práce:

Pardubice, rozvozy po celé ČR

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu

nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1

tel.: +420 225 131 707

mobil: +420 602 133 296

mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz


Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení v Pardubicích

 

Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Lektor/ka dopravních předpisů a výcviku řízení v Pardubicích, který/á zastřeší především následující činnosti:

 

  • výuka teoretické i praktické části vzdělávání zkušebních komisařů žadatelů o řidičská oprávnění podle zákona č. 247/2000 Sb.,
  • případně možnost jen provádění výcviku v řízení zhruba 4 x 4 hod. týdně.

Požadujeme:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání,
  • pedagogické schopnosti,
  • technické i legislativní znalosti problematiky provozu na pozemních komunikacích,
  • znalost kancelářské práce a práce na PC,
  • dobrý písemný i ústní projev,
  • schopnost jednání s lidmi,
  • pečlivost, odpovědnost a samostatnost,
  • plné pracovní nasazení.

Výhodou je:

  • profesní osvědčení učitele autoškoly,
  • rozsah řidičského oprávnění a praxe,
  • lektorská činnost.

Nabízíme:

  • zajímavou práci,
  • začátek činnosti dohodou.

 

Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete být zařazeni do výběrového řízení, zašlete nám svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na uvedený kontakt.

Do předmětu e-mailu uveďte pracovní pozici.

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

 

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

 

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány. 

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
tel.: +420 225 131 707
mobil: +420 602 133 296

 

PRO PARTNERY A ZAMĚSTNANCE

Ocenění Spolehlivá firma

NEJČTENĚJŠÍ ZPRÁVY

V létě nejen na dovolenou, ale i za vzděláním v oblasti ADR

Po dvouletém přerušení prezenčních vzdělávacích aktivit, které bylo způsobeno koronavirovou…

Autobusem bezpečně?

Bohužel ne vždy! Zejména v mezinárodní linkové dopravě je to v poslední době problém.Někteří naši…

Podvody stále v oblibě

Od února do května tohoto roku jsme při silničních kontrolách odhalili tolik nelegálně upravených…

Karty tachografu pro účely školení

Ministerstvo dopravy, Státní tiskárna cenin a Centrum služeb pro silniční dopravu mají nově…